Graag een meubel of groot item kopen bij vintage.nl, maar vervoer is een probleem?

Je hebt eindelijk die mooie vintage kast of bureau gevonden, maar ophalen in onze winkel in Oss wordt een probleem, wellicht kan onze transport service wat voor je betekenen.

Sommige producten sturen we liever niet op met een van onze pakketvervoerders, de kans op beschadigingen of verlies is dan bijvoorbeeld te groot of het pakket overstijgt de maximum eisen van de vervoerder. We vermelden dit altijd bij de diverse producten. We heten je voor deze afhaal producten natuurlijk van harte welkom in onze winkel.

Unieke transport service.
Vintage.nl beschikt over een eigen transportdienst!

Bijna het volledige assortiment aan onze meubels kan GRATIS worden bezorgd! 

Let wel, in verband met COVID-19 is bezorging tot de voordeur en zo veel mogelijk op afstand. 

Er zijn ook enkele spelregels voor de gratis bezorging van toepassing, je treft ze hieronder aan.

Bezorgen, de spelregels

  • Bezorgen is een extra service en zal zoveel als mogelijk worden gecombineerd, om onze ritten zo optimaal mogelijk te maken. Wel bezorgen we altijd in overleg en proberen daarbij zoveel mogelijk rekening te houden met jullie voorkeuren. Levering zal altijd binnen 14 dagen geschieden.
     
  • Wil je meerdere items tegelijk laten bezorgen? Dat kan! Meestal kunnen we dit natuurlijk combineren. Kies dan na het eerste artikel bij de keuze: ophalen of bezorgen? Bij het volgende artikel ook voor bezorgen.
     
  • We proberen de producten in overleg met jou altijd binnen twee weken/14 dagen bij je te leveren. 
     
  • Heb je van onze koerier een zending mogen ontvangen en besluit je binnen 14 dagen het artikel te retourneren?  
    Dan ben je zelf verantwoordelijk voor een correcte wijze van transport van het item retour naar Vintage.nl, ook de eventuele vervoerskosten zijn dan voor je eigen rekening.
     
  • Eventuele afwijkende koerierskosten zullen nooit worden vergoed binnen een retourprocedure.
     
  • Bezorgen voor deze tarieven is enkel mogelijk als we veelal alleen op pad gaan, bij grotere meubels zullen we dan ook vragen of jullie mee kunnen helpen met het tillen van de items van de bestelbus naar de voordeur. Is er geen hulp voor de chauffeur beschikbaar? Dan zijn we genoodzaakt met 2 mensen te komen, geef dit a.u.b. direct aan na het bestellen per email als dat het geval is.
     
  • We bezorgen in principe enkel tot aan de drempel van de voordeur op de begane grond. 
     
  • Wij zijn nimmer verantwoordelijk voor schade aan je aankoop danwel jouw of andersmans eigendommen ontstaan door het vragen van meerwerk, zoals het tillen van een kast door een smalle trapopgang of het bezorgen van een groot meubelstuk door een smalle deurpost. Het is nadrukkelijk de verantwoording van de koper dat het meubelstuk past door de trapopgang/deurpost etc.
     
  • De Wadden Eilanden, evenals de gebieden buiten de landsgrenzen zijn uitgesloten van de gratis bezorgservice. Informeer naar de mogelijkheden.
     
  • Woon je in een stadscentrum of voetgangersgebied waar speciale tijden gelden voor laden en lossen? Geef dit dan ruim op tijd aan ons door! Mocht onverhoopt blijken zonder voorafgaande kennisgeving dat je voordeur niet bereikbaar is voor onze chauffeur en de bestelbus op het vooraf door ons ingeplande tijdstip dan zijn we genoodzaakt om de levering per direct te staken, de goederen zullen dan retour gaan naar ons magazijn en de gemaakte kilometers zullen alsnog aan je worden belast.
     
  • Tijden door onze planning aangeven zijn enkel ter indicatie, er kunnen geen rechten worden ontleent aan de stiptheid en correctheid van deze doorgegegeven tijdvakken. Bij een grotere afwijking, zowel eerder als later dan doorgegeven, zal de planning / chauffeur contact proberen te leggen om dit door te geven.
     
  • Mocht er onverhoopt niemand thuis zijn op de afgesproken locatie en tijdstip dan zijn we genoodzaakt om de levering per direct te staken, de goederen zullen dan retour gaan naar ons magazijn en de gemaakte kilometers zullen alsnog aan je worden belast.
     
  • Wij behouden ons het recht voor om de levering op ieder moment door overmacht uit te kunnen stellen, denk daarbij aan autopech, files danwel andere onvoorzienbare omstandigheden, wij proberen in dat geval zo snel als mogelijk met de koper in contact te treden om een nieuw tijdstip te plannen.
     
  • De GRATIS bezorg optie is enkel mogelijk op producten waarbij dit selecteerbaar is in het bestel proces. Koop je een product met deze optie en zie je nog wat anders leuks zonder gratis bezorg optie? Dan bezorgen we dat uiterraard gratis en direct met het andere item mee, service noemen we dat!

 

 

                                                           

© 2015 - 2020 Vintage.nl Mid Century Living | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel